28 Ekim 2013 Pazartesi

Cumhuriyetimizin 90. Yılı Kutlu Olsun !

Dikkat  bu blogger aşırı Atatürkçüdür. !!!

Yarın 29 Ekim Cumhuriyetimizin 90. Yılını kutlayacağımız güzel günlerden biri. Bu güzel günleri bize miras bırakan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK' ü özlemle anıyor ve ARIYORUZ. Unutturmak isteyenlere inat her gün daha fazla hatırlıyoruz ve özlüyoruz.





Ne Mutlu Türküm Diyene !


Alışveriş #2

Merhabalar arkadaşlar, Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Hepinize güzel, mutlu ve huzurlu bir hafta dilerim. Hiç vaktinizi almadan postuma başlıyorum. Geçen günlerde bitenler postunu hazırladım ve vakit bulunca alışveriş yaptım. Tabi daha alışveriş listem baya uzun elimizdekilerde aşağıdakilerden ibaret buyurunuz :)

**Resim pek iyi değil kusura bakmayın arkadaşlar.

Catherine Arley ojeleri hariç geri kalan ürünler Gratisten alınmıştır.

Bloglarda çok rastladığınızın ve ister istemez herkesi denemeye iten o ürün evet evet doğru düşünüyorsunuz Argan Saç bakım ürünlerinden sonunda bende aldım. Çevremdekilerden ve bloglardan olumlu tepkileri kapınca hemen alası geliyor insanın. Saç bakım kremi ve saç bakım serumunu aldım. Okuyup kullananlardan ricam lütfen yorum yazmanız. 4 adet oje aldım. Bunlardan 2si Catherine Arley ojeleri, diğer ikisi ise Essence ve Rapsodiye ait. Aslında ben böyle renkli ojeler pek sevmem küçük kuzenime hediye amaçlı aldım ve hediye ettim.(Ama Rapsodiyi denedim kapağının üzerindeki lekeden anlaşılacağı gibi :D ) Ve BeeBeauty markasına ait küçük güzel bir parfüm, şişe küçük ama etki büyük bence ben beğendim.

Beni dinlediğiniz için çok çok çok teşekkürler, dostça kalın  :))

26 Ekim 2013 Cumartesi

Bitenler #1

Merhabalar arkadaşlar, yeni iş, yeni okul falan filan derken yeni bir yazının zamanı geldi diye düşünüyorum. Bu sefer biten ürünlerimle karşınızdayım. Ben mi bitiremiyorum yoksa ml. çok mu büyük bilemiyorum ama diğer postlarda olduğu gibi çok ürünüm yok elimde neyse bu kadarla yetinmeyi bilmezsek olmaz değil mi :)) Herkes benim gibi mi bilmiyorum ama ben bitenler yazımı üzülerek yazıyorum. Ürünleri severek kullandığımdan olsa gerek neyse hemen yenileri gelsin o zaman :)))

Ürünlere gelecek olursak hemen açıklayalım :))


Nivea Fruty Shine Chery: Daha önce bir postumda özellikle kış aylarında yanımdan ayırmadığımı söylemiştim. Her seferinde iki ürün aldığım için bu ay bitenler arasına girdi. Kış aylarına girdiğimiz bu günlerde tavsiye edebilirim.
Gülşah Aseton: Yarım kalmıştı, yenisini almadan elimde olanı bitirmek istedim. Ben beğeniyorum ama farklı ürünler denemeyi düşünüyorum önümüzde ki ay.
Avon Super Curlacious: Bende siyah rengi mevcut zannediyorum ki kahverengide var. Kirpiklerin kıvrımlı gösterilmesine yardımcı bir maskara olarak tanıtıldı aldım, sevdim, beğendim.
Cettua Burun Bandı: Kardeşimle ortak kullanınca ister istemez bitirdiğim ürün. Siyah noktalardan gidende oldu kalanda...
Avon Care El Kremi: El kremini çok fazla tercih etmiyorum ama kullanmıyorum da diyemem çantamda yeri sabittir. Olmazsa olmazdır :))
La Roche-Posay BB Krem: Şu an aklımdan asla vazgeçemem senden asla diye sözü olan sanırım Tarkan'ın söylediği bir şarkı geçiyor.(Yanlış olabilir) Sürekli kullanıyorum. Sanırım ilk alacağım ürün 40 ml ve Medium. Bitmesine en çok üzüldüğüm ürün yenilemek lazım hemen :)


Avon 3'lü dudak ürünü bunu böyle kolajlamak istedim. Bugün dolabımı karıştırırken bitmiş olduğunu gördüm ve hemen bitenlerimin arasına koydum. Ruj ve parlatıcıyı önceden çok kullandım. Dudak kalemi tercih etmiyorum.

Yenilerinde fotoğraflarını koymak ümidiyle( tabi vakit bulup alırsam :)) ) Sevgiyle kalın.

24 Ekim 2013 Perşembe

Hande Altaylı-Kahperengi

Merhabalar arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Ben bugün itibariyle yoğunlaşıyorum sanırım. Blogumla daha yeni tanışmışken hemen böyle yazmamaya başlayacağımı düşünmeyin sakın. Vakit buldukça burada olacağım. Kitap özetleri, teknoloji incelemeleri, güzellik ürünleri-makyaj malzemeleri ve daha nicesi dermişim şuan elimizdekilerle idare edeceğiz. Neyse efendim çenesi düşünce susmayanlardanım ben. Hemen kitap özetine geçelim de kafanız şişmesin. :)) 


Kahperengi kitabını şu sıra özellikle otobüslerde çok görüyorum daha çok okunmaya başlandı zannediyorum ki. Diziden dolayı olduğunu düşünenlerdenim benim gibi olduğunu düşünen var mı bilemiyorum. Merhamet dizisi Hande Altaylı'nın Kahperengi eserinden uyarlanmaktadır. Ben diziyi seviyorum. İlerleyişi falan hiç sıkmıyor ki bence kitapta öyle ben ikisini de beğendim sizlerin yorumunu merak ediyorum. 

Arka Kapak Yazısı
Romanları yayımlandığında en çok satanlar listesinden aylarca inmeyen Hande Altaylı'dan yaşamın içinden, samimi ve sarsıcı yeni bir roman.

O sabah yatakta gözlerini açtığında ise kendini iyi hissetmiyordu. Bir gece önce Fırat'ı görmek dengesini altüst etmişti. Geçmişin asla sandığımız kadar uzakta kalmadığı gerçeğiyle yüzleşmek, yeteri kadar uzağa gidemediği kaygısını doğuruyordu. Yoksa yıllar geçtikçe güçleneceğine, zayıflıyor muydu insan? Olgunlaşacağına koflaşıyor, dayanıklılığını yitiriyor muydu? Öğreneceğine unutuyor, bildiklerinden şüpheye mi düşüyordu? Geride bıraktığı onca şeyden ve onca yıldan sonra böyle yaprak gibi titremek, kendini başa dönmüş gibi hissetmesine yol açıyordu. Yürümüş, yürümüş ama hiçbir yere gidememişti. Belki de dünyanın yuvarlak olması, daima başladığın yere, yani kendine döneceğin anlamına geliyordu.

Küçük bir Anadolu kasabasından İstanbul'un ışıklı gecelerine uzanan bir yolculuğun hikâyesi. Sevginin değil, mecburiyetin birlikte tuttuğu bir ailede büyüyen Narin ilk kez âşık olduğunda yolların nihayet daha büyük yollara bağlandığını, o büyük yolların da başka şehirlere, ülkelere kavuştuğunu anlar. Ve biri gittiğinde arkasında bir yol bıraktığını. Ama o yolların nefrete, ihanete de açıldığını anlaması için aradan yılların geçmesi, dostlukların sınanması, kaybedilenlerin bulunması gerekecektir.

Aşka Şeytan Karışır ve Maraz adlı romanları yayımlandığı yıllarda en çok satanlar listesinden aylarca inmeyen Hande Altaylı'dan yaşamın içinden, samimi ve sarsıcı yeni bir roman.

Çekilişler

Her Şeyden Bir Tutam blogunun çekilişi için tık tık


Özlemle Kelebeketkisinin çekilişi için  tık tık


ikimizindünyası çekilişi için haydi tık tık


22 Ekim 2013 Salı

L'oreal Paris-Pure Zone

Merhabalar arkadaşlar, "Sevgili blogum" diye başlamak posta istedim. Benim blog biraz ıssız olduğundan kendimi günlük yazar gibi hissediyorum :))) Neyse uzun süredir yeni post yazmadım. Yeni okul kaydı, çalışılacak derslerin ayarlanması falan derken yine hayaller aldı başını gidiyor. Dertleşme diye etkinlik mi oluştursak acaba en uzununun benim olacağına eminim :))

Gratis indirim alışverişinde aldığım bu güzel ürünü tanıtmak istiyorum. L'oreal Paris-Pure Zone. İyi ki almışım dediğim ürünlerin arasında yerini aldı. Etkisini göstermiş olması daha da mutlu etti beni. Sivilcelerle uzun süredir savaş içerisindeyim aynı zamanda siyah noktalarla da aynı durum söz konusu. Çeşitli yöntemler denedim ve en son bu ürünü deniyorum. Bu ürünün 3'lü özelliği bulunmakta. Sivilcelere karşı, Siyah noktalara karşı ve Parlamaya karşı. Derinlemesine arındırıcı jelin anında etki vereceği de kutu üzerinde belirtilmiş. 


Problemli alana hafif olarak uyguluyoruz. Kendisine özel bir plastik süngeri var. Herhangi bir rahatsızlık vermiyor. Sanırım tam hatırlamamakla birlikte fiyat 16 TL civarıydı ve biz %50 indirimle 8 TL civarında bir ücretle satın aldık. Ayrıca ürünün kullanılma ömrünün yüksek olduğunu düşünüyorum. 

*Gratis alışverişim için tık tık

18 Ekim 2013 Cuma

H&M Lip Gloss

Merhabalar arkadaşlar, kuzenlerle beraber bayramın 2. günü İstinyePark' ta dolaşırken. H&M mağazasına uğradık. Aldığım dudak parlatıcısından her kenara koymuşlar. Benimde çok dikkatimi çekti. Zaten al beni diye bağırıyorlar. Bir tanesini alıp baktık yanımdaki turistle. İnceledik, sağına çevirdik, soluna çevirdik. Fiyata bakmak en son aklımıza geldi. İlk bakan turist oldu ve bana seslenerek fiyatının doğru olup olmadığını sordu. Evet fiyatı görünce afalladım ve bende gülmeye başladım doğrusu. Beklemiyorduk sanırım. 1.95 TL olan altta göstereceğim dudak parlatıcısını aldım. Rengini beğendim. Yolunuz düşerse bir uğrayın derim.


15 Ekim 2013 Salı

Mutlu Bayramlaar !!

Evet bugün bayram uzun süredir herkes bu anı bekliyordu. Kurbanlar kesilir, bayramlaşmalar başlar. Küçük, büyük, genç, yaşlı ayırt etmeden birlikte olur muhabbetler edilir. Bizim ailede herkes beraber olur. Birazda geniş bir aileyiz sığamıyoruz bir eve olsun böylede mutluyuz. Herkes mutlu olsun, gülsün, eğlensin. Kötülük yanınıza yaklaşmasın. Kavga, küslük olmasın. Güzel dileklerim okuyan herkese ışık olsun. Kendinizi, ailenizi, arkadaşlarınızı sevin. Sevgi olmazsa olmaz.

Kavurmaları, etleri çok fazla yemeyin. Tansiyon oluşur, kilo oluşur. Tatlılarda da dikkatli olalım lütfen. Sonra "amann nasıl verivecez  bu kiloları" demeyelim. Bloguma bakan arkadaşlarım, sevgili takipçi dostlarım, yol arkadaşlarım ve anonim fanlarım ( yaşasın kendimi şımartıyorumm ) hepinizle muhabbetim olmasa da seviyorum sizleri efenim iyi ki varsınız.


Resim alıntıdır.*

14 Ekim 2013 Pazartesi

Vichy Cilt Bakım Seti


Merhabalar arkadaşlar bu ay sanırım alışverişi biraz abartmış olabilirim. Önümüzdeki ay ne olur bilemiyorum. :)) Neyse işin şakası bir yana Vichy güneş kremi ve termal suyununda olduğu güzel bir set var elimde. Şimdi bu sonbahar ayında ne yapacak bu kız dediğinizi düşünüyorum. Daha öncede bir çok kişiden UVA ve UVB ışınlarından korunmamız için koruyucu kremler sürmemiz gerektiğini duymuştum. UVA ışınları kışın da dahil olmak üzere yılın her ayında etkinliğini sürdürmektedir. Bulunduğunuz ortamda ki aydınlatıcıların ışınlarından da cildimizde problem oluşabilir. Bu nedenden dolayı kendime bir set aldım. Güneş kremlerinin, koruyucularının sadece tatilde kullanılmaması taraftarıyım. O kadar çok güneşte kalıyoruz ki etkilerini her zaman hissedebiliyoruz. Sizde cildinizi korumak için iyi bir güneş kremi ve yüksek korumalı olanlarından almamız gerekir. Ben Vichy ve La Roche-Posay ürünlerini kullandım ve oldukça memnunum. Sizin kullandığınız güneş ürünlerini merak ediyorum. Yorum yazarak cevaplandırmanızı çok isterim. Okuduğunuz için teşekkürleer :)

Dipnot: Termal suyundan tavsiye ederim güzel bir rahatlatıcılığa sahip.

Ekim Ayı Çekilişleri

Ben Yaptım blogunda güzel bir çekiliş var haydi buyurun tık tık





Gratis Alışverişi #1

Gratis indiriminin son gününde tekrar bir uğramak istedim. Tabi mağazadan içeriye adım attığım andan itibaren bir şey alma hissim tuttu. Kendimi ne kadar almayacağım diye avutsam da  öyle olmuyormuş arkadaşlar :))

Neyse gelelim aldığım ürünlere aslında burada post yazabileceğim tek bir ürün aldım. Ama yine de alışveriş alışveriştir efenim.


Cettua Burun bandından iki tane aldım. Ben ve kardeşim haftada bir defa kullanıyoruz. İyi olduğunu düşünüyorum ve tavsiye ediyorum. 
Benri ürünlerini özellikle pamuğunu her blog sayfasında överler o yüzden benim bir şey söylememe gerek yok bence :))
Benri'nin çilek kokulu el kremini aldım deneyip yazabilirim.
Loreal Paris Pure Zone sivilcelere ve siyah noktalara etkiliymiş tavsiye üzerine aldım. Kesinlikle bu ürün hakkında düşüncelerimi sizinle paylaşacağım.


Benri çılgınlığı sanırım bu indirim süresinde 3 gratis dolaştım. Ve benri ürünleri oldukça azdı.



Hasta olduğumdan şu sıralar blogta yeni konu paylaşamıyorum. Ama takip ediyorum. Eğer hastalığımı üzerimden atlatırsam sırada John Frieda Saç ürünü var onu sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Sevgiyle kalın arkadaşlar. İyi haftalar ve İyi Bayramlaaar :))

12 Ekim 2013 Cumartesi

İlk Defa Mimlendim - Blogger Buluşma Mimi :))

Merhaba arkadaşlar sevgili Meltem'in günlüğü beni mimlemiş ilk olduğu için çok mutlu oldum. İçten teşekkür ediyorum sana canım. Hemen gördüm ve bu hasta halimle üşenmeyip bilgisayarın başına geçtim. :)))


  • Blogunuzun adı?

        "Kitap ve Güzellik"

  • Hangi ilde yaşıyorsunuz?
         İstanbul

  • Blogger buluşmalarına katıldınız mı? 
          Hayır daha yeni bir bloggerim 1 ayımı bile tamamlamadım. Ama katılmak çok isterim.

  • Bulunduğunuz ilde blogger buluşması olsa katılmak ister miydiniz? 
           Evet tabi ki katılmak isterim yeni arkadaşlar edinmek çok güzel bir duygu. :)

  • Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı?   
           Samimi bir ortamda olmalı, içten olmalı, gülümsetmeli ve tekrarlanmak istenmeli :))


Bende iki bloggeri mimliyorum.

Kadınlara Özel
Tutumlu Pudriyer

Balıkesir - Ayvalık, Cunda Gezisi

Havalar soğudu, ben grip oldum... Aklıma geçen yaz ve ondan öncekiler geldi. Ne güzel buz gibi bir suyun içerisinde yüzüyordum. Zaten havalar soğuduğu andan itibaren bir dönem hep yaz ayları aklımıza gelir. Hastalıklarda başlayınca ahlar, vahlar çoğaldıkça o günlere özlem artar. Geçen yazı Balıkesir/Ayvalık'ta geçirdik. Hoş her yaz gidiyoruz sıkılmadan. Tertemiz ve buz gibi suyu var. Kumu sıcacık. Denizden güneşlenmeye çıktığınız anda tekrar denize girme isteği oluşuyor insanda. Şemsiyesiz ve şezlongsuz durulmaması gerekiyor bence :)))

Balıkesir'e tutkumu bilen bilir :) Ailecek seviyoruz :D

Ayvalık'ta gezilecek yerler arasında Şeytan Sofrası, Cunda Adası ve Kaz Dağları bulunmakta. Ayrıca tekne turları çok sıklıkla yapılmakta. Bu sonbahar aylarında içimiz ısınsın diye bir kaç güzel fotoğraf sizinle paylaşmak isterim. Gidip görmenizi de ayrıca tavsiye ederim.

Cunda Adasında bulunan turun götürdüğü tek eski kilise

Burası Ayvalık/Sarımsaklı çarşısı


Burasıda meşhur Sarımsaklı denizi. Derin olmaması özellikle çocuklar ve yüzme bilmeyenler için çok iyi :)


Grip !

Evet bu blogta griple ilgili konulara da yer var :)) Havaların bir iyi bir kötü olmasından dolayı şifayı kapmış bulunuyorum. Çok fazla ilaç kullanmak istemediğimden bu aralar yeşil çay, nane ve limon karışımları benim can dostum oldu. Sizlere iyi korunmanızı tavsiye ederim. Zira bu grip bir geldi mi gitmek bilmiyor. Buyurun 2 3 gündür benim şarkım bu :))


Eski adamlar doğruyu söylemiş 
Bir çiçekle bahar olmaz 
Kişi kendini bilip sağa sola sormalı 
Can pazarı bu oyun olmaz 
Zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü 
Sonunda şifayı kapıpta şaşırınca 
Bana gel beni dinle iyi yaz 
Defteri kalemi al iyi yaz 
Nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman 
Ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz çörek otu katasın 
aman 
Ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil aman 
Ha ha ha ha ha bin derde deva geliyor biraz daha sabret 
güzelim 
Ha ha ha ha ha hapşu 
Çok yaşa 
Sende gör 
Rahat ve iyi yaşa 

Sen tedbirini al önünü kış tut bırak yine de yaz gelsin 
Çoğu zaman hesap çarşıya uymaz sonra dizini döversin 
Zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü 
Sonunda şifayı kapıpta şaşırınca 
Bana gel beni dinle iyi yaz 
Defteri kalemi al iyi yaz 
Nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman
Ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz tere otu katasın 
aman 
Ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil aman 
Ha ha ha ha ha bin derde deva geliyor biraz daha sabret 
güzelim 
Ha ha ha ha ha hapşu 
Çok yaşa 
Sende gör 
Rahat ve iyi yaşa 

Barış iğneyi kendine batırır çuvaldızı başkasına 
Bol keseden aklı ona buna dağıtır darısı kendi başına 
Zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü 
Sonunda şifayı kapıpta şaşırınca 
Bana gel beni dinle iyi yaz 
Defteri kalemi al iyi yaz 
Nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman 
Ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz tere otu katasın 
aman 
Ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil aman 
Ha ha ha ha ha bin derde deva geliyor biraz daha sabret 
güzelim 
Ha ha ha ha ha hapşu 
Çok yaşa 
Sende gör 
Rahat ve iyi yaşa

10 Ekim 2013 Perşembe

Alışveriiişşş #1

Alışveriş çılgınlığı mı sizinle paylaşmak istedim ilerleyen günlerde her birinin ayrıca anlatımını gerçekleştiririm. :))



La Roche-Posay BB Krem
John Frieda full Repair
Sally Hansen Oje (160,660)
Bioderma Sebum AKN
Bioderma Temizleme

Özel Tasarım Küpe

Bugün elime koreden gelen bu şık küpeler geçti. Altta bulunan resimde kulakta duruşunu görebiliyorsunuz. Elimde iki rengi var. Yaklaşık 16 adet. Bu senenin uğuru olan nar küpede de yerini almış. Gayet şık, dikkat çekici ve farklı bir görüntüsü olan küpeler özel tasarımdır. Eğer sizlerde isterseniz 7.5 Tl 'den gönderim gerçekleştirebilirim. Kuşun bulunduğu yerin delik olmasına gerek yoktur.

İletişim: kitapguzellik@gmail.com





9 Ekim 2013 Çarşamba

Paraben Hakkında !

Merhabalar özellikle paraben içermeyen ürünleri kullanmaya dikkat ettiğimizden dolayı bugün parabenle ilgili bir araştırma yaptım ve bunu sizinle de paylaşmak istedim. Şimdiden okuduğunuz için teşekkürler arkadaşlar. Yararlı olacağını düşünüyorum. 

Paraben nedir?

Paraben'ler gıda ve ilaçlarda bakteri oluşumunu engellemek için koruyucu olarak kullanılıyor. Metil, etil, propil, butil paraben ve sondum benzoat, paraben çeşitlerine örnek... Bu maddelere duyarlı kişilerde ağır cilt bulguları veya deride kızarıklık, şişlik, kaşıntı ve ağrıya neden oluyorlar. Tipik olarak, ürünlerin içinde birden fazla paraben kullanılıyor ve mikroorganizmaların geniş alanlarına karşı koruyuculuğu sağlamak için sık sık diğer koruyucu tipleriyle birlikte kullanılıyorlar. Amerikan Gıda ve İlaç Dairesi (FDA) de 'paraben'lerin östrojen hormonu gibi davranarak meme kanseri riskini artırabileceğini belirtmekle birlikte, kozmetik ürünler üzerinde yetkisi olmadığı için herhangi bir karar ya da yaptırımda bulunamıyor.

Vikipedi: Paraben, ilaç ve kozmetik sektöründe kullanılan koruyucu bir kimyasal maddedir. Bu bileşikler ve tuzlar özellikle bakterisid ve fungusit özellikleri nedeniyle kullanılır. Şampuan, saç kremi, nemlendirici krem, tonik, deodran, parfüm, tıraş jeli, bronzlaşma kremi, makyaj malzemeleri, güneş koruyucusu ve diş macununda bulunur.
Koruyucu madde olarak etkisi, düşük maliyeti ve doğal seçeneklerden greyfurt tohum özünün etkisizliği parabenin uzun bir süredir yaygınca kullanılmasının nedenleridir. Meme kanserine yakalananların tümörlerinde doku başına 20 nanogram paraben tespit edilmiştir. Parabenler ayrıca östojeni taklit eden madde olarak bilinir. Parabenlerle kanser arasında nedensel ilişki kurulmamıştır.

Türkiye'de yüzlerce ilaçta var

İstanbul Eczacı Odası, Türkiye'de de 300'den fazla ilaçta paraben bulunduğunu bildirdi. Oda yetkilileri, ilaç ve kozmetik ürünlerde bakteriyolojik olarak mikrop üremesini engelleyen bir madde olarak kullanılan 'parabe'nin özellikle şurup, solüsyon, enjekte edilen ilaçlar gibi sıvılarda ağırlıklı olarak kullanıldığını belirtti. 

Sağlık Bakanlığı:"Paniğe gerek yok"

CNN Türk'e konuşan Sağlık Bakanlığı İlaç Eczacılık Genel Müdürü Saim Kerman, "Türkiye'de bini aşkın ilaçta paraben maddesinin çeşitli formları kullanılıyor. Panik yapılmamalı. Elimizde 1984 ve 2004 yıllarına ait araştırmalar var. O araştırmalara göre kullanılan paraben oranı oldukça düşük. Ortalama 1000'de 1.9... ayrıca kansere yol açtığı da kesinleşmemiş. bu yüzden korkulacak birşey yok ama araştırmalarımız sürecek" dedi. 

Alıntıdır.

8 Ekim 2013 Salı

Haftalık Burç Yorumları

Ben tipik bir başak burcuyum ve her vakit bulduğumda burç yorumlarını okumaya çalışırım. Belki benim gibi arkadaşlarımda vardır diye haftalık burç yorumlarını yazmaya karar verdim buyurunuz...



KOÇ: Hafta, Venüs’ün seyahat kuşağınıza girerek macera arzunuzu doruklara çıkarmasıyla başlıyor. Önümüzdeki üç hafta boyunca bir sonraki gezinizden başka hiçbir şey düşünemeyeceksiniz. Bu süreçte seyahatteyseniz, hayatınızın en güzel günlerini geçireceksiniz. Bir diğer olasılık da uzaklardan gelen seksi bir yabancıyla tanışmanız. Cazibeli aksanları duyabilmek için kulaklarınızı dört açın. Hafta ortasına doğru Merkür ve Satürn’ün zihinsel kuşağınızı ele geçirmesiyle hayat biraz daha ciddileşecek. Para ve borçlar konusunda endişelenebilirsiniz ama her şeyi halletmek elinizde.

BOĞA: Yönetici gezegeniniz Venüs Pazartesi günü dünyevi zevklere düşkün Yay burcunun yıldızlarına girerek yaşam sevincini ayaklarınızın dibine kadar getiriyor. Artık sıradan, gündelik rutinler sizi tatmin etmiyor. Önümüzdeki üç hafta boyunca büyük bir dönüşüm gerçekleşebilir sevgili Boğalar, açık fikirli olun. İletişim gezegeni Merkür Salı günü kural ve düzen gezegeni Satürn’le buluşuyor. Bu durum ikili ilişkilerinizde biraz stres yaratabilir ama konuyu olgunlukla ele almayı başarabilirseniz sonuçlar çok olumlu olacak. Gücenseniz bile hemen saldırıya geçmeyin, alttaki nedenlere kulak verin.

İKİZLER: Güzel ve aşk odaklı gezegen Venüs’ün Pazartesi günü iletişim kuşağınıza girmesi sayesinde önümüzdeki üç hafta romantizmle dolu geçecek sevgili İkizler. Ayrıca sizin için yılın en bereketli dönemlerinden birindeyiz. Her şey bu hafta başlıyor. Salı günü yöneticiniz Merkür, Satürn’le ciddi bir buluşma yaşayacak, bu da işleri biraz zorlaştırabilir ve iş arkadaşlarınızla aranızda stresli bir durum ortaya çıkmasına yol açabilir. Birisi canınızı sıkarsa meseleye zarafetle yaklaşın, sonuç sizin için olumlu olacak. Bu önemli anda sağlam durmalısınız, o nedenle kendinizi gösterin ve diğerlerine kulak verin.

YENGEÇ: Aşk, güzellik, romantizm ve bereket gezegeni Venüs, haftanızın güzel başlamasını sağlıyor. Pazartesi günü gündelik işler ve programlar kuşağınıza giren gezegen, her günkü işlerinizi tatlılık ve başarıya boğuyor. Önümüzdeki üç hafta boyunca projeler ve iş arkadaşları konusunda çok hoş şeyler yaşayacaksınız. Hatta iş yerinizde bir aşkın filizlenmesi bile mümkün, flört yeteneklerinizi parlatın. Salı günü yapısalcı gezegen Satürn, iletişim gezegeni Merkür’le buluştuğunda ortaya çıkacak ciddi enerji konusunda dikkatli olun. Romantik ilişkilerde biraz kibir söz konusu olabilir.

ASLAN: Pazartesi günü Venüs’ün zevk evinize girmesi, önümüzdeki üç hafta boyunca romantizmle ilgili her şeyin sel gibi akmasını sağlayacak. Aşk ve seks hayatınız açısından yılın en güzel dönemlerinden birindeyiz sevgili Aslanlar. İster yalnız olun, ister bir ilişki içinde, bu etkiden faydalanmayı ihmal etmeyin. Randevulaşmak, ilişki kurmak ve hayatınızdaki diğer akışlar o istikameti gösterdiği takdirde sevişmek için çok uygun bir zaman. Kuralların gezegeni Satürn Salı günü iletişim gezegeni Merkür’le buluşuyor. Hane ve aile evinizde gerçekleşecek bu buluşma süresince sevdiklerinize özel bir özen gösterin.

BAŞAK: Aşk, güzellik ve şefkat gezegeni Venüs bu Pazartesi günü üç güzel hafta boyunca kalmak üzere ev kuşağınıza giriyor. Bu durum aile hayatınıza çok ihtiyaç duyduğunuz güzellikleri getirecek. Son zamanlarda sevdiklerinizle anlaşmazlık yaşadıysanız, bu meseleleri ele almanın tam zamanı. Ancak Salı günü iletişim biraz gergin olabilir. Bir süredir düşünme ve konuşma kuşağınızda bulunan Satürn, Merkür’le buluştuğunda ağzından çıkanlara dikkat etmeniz gerekiyor. Hafta ortasında, eleştirileriniz yaralayıcı olabilir.

TERAZİ: Güzel ve tatlı yönetici gezegeniniz Venüs, bu haftanın güzel bir başlangıçla açılmasını sağlıyor. Pazartesi günü iletişim kuşağınıza giren güzellik gezegeni, ilginç insanlarla heyecanlı buluşmaları beraberinde getiriyor. Sizin için doğal bir dürtü olan flört, önümüzdeki üç hafta boyunca daha da kolay ve içten. Sevgilinize aşk dolu notlar yazıyor, kulağına tatlı sevgi sözcükleri fısıldıyorjsunuz sevgili Teraziler. seksi telefon mesajları göndermeniz de cabası. Salı günü finansal hayatınız başta olmak üzere her konunun biraz daha ciddileştiğini unutmayın. Stres hissederseniz, ayrıntıları incelemekten çekinmeyin.

AKREP: Venüs Pazartesi günü burcunuzdan çıkıyor sevgili Akrepler ama bu bütün eğlencenin sona erdiği anlamına gelmiyor. Yoğun romantik duygularınız, aşk gezegeninin üç hafta boyunca bulunacağı finansal kuşağınıza yönelmiş durumda. Son zamanlarda hayranlarınızı büyülediğiniz hızda para kazanabilirsiniz. Zam istemenin tam zamanı. Salı günü Satürn, iletişim gezegeni Merkür’le buluştuğunda enerji biraz kayıyor. Bu durum sohbetlerinize ciddi bir ton getirebilir ama aynı zamanda ihtiyaçlarınızı dile getirmenizi de kolaylaştırabilir.

YAY: Çok iyi haberlerimiz var sevgili Yaylar. Yılın sizin için en güzel dönemlerinden birine giriyorsunuz. Aşk ve güzellik gezegeni Venüs, Pazartesi günü burcunuza giriyor. Önümüzdeki üç hafta hoşluklarla dolu geçecek. Her türlü stil değişikliği için mükemmel bir zaman. Saçlarınızı kestirip boyatabilir, tepeden tırnağa değişebilir, bol bol alışveriş yapabilirsiniz. İstediklerinizi kendinize çekmeyi başarıyorsunuz. Yeni sevgililer ve yeni iş olanakları sizi bekliyor canlarım, cazibenizi konuşturun. Salı günü kozmik bir uyarı söz konusu. Merkür, Satürn’le yakınlaşıyor. Epey ağırlık yaratabilecek bu durum, en yoğun etkisini bilinçaltınızda gösterecek.

OĞLAK: Romantizm ve aşk gezegeni Venüs, Pazartesi günü üç hafta boyunca kalmak üzere bilinçaltı kuşağınıza giriyor. Aklınızın kuytu köşelerine ittiğiniz ihtiyaçlarla ilgilenmeniz için mükemmel bir zaman. Arzuladığınız nedir, sevgili Oğlaklar? Kafanızı kurcalayan eski bir sevgili mi var? Ruhunuzun derinliklerini keşfetme zamanınız geldi. Salı günü yöneticiniz Satürn iletişim gezegeni Merkür’le buluşarak ortalığı karıştırıyor. Kariyer kuşağınızda gerçekleşecek bu buluşma dolayısıyla çok önemli bir toplantı düzenleyebilir ya da sunum yapabilirsiniz.

KOVA: Aşk ve şefkat gezegeni Venüs Pazartesi günü sosyal kuşağınıza giriyor. Her türlü sosyal bağlantı ihtiyacınız için mükemmel bir fırsat olan bu gelişme, arkadaşlıklarınıza da çok gerekli bir canlılık getirebilir. Önümüzdeki üç hafta boyunca her zamankinden fazla partiye davet edilmeye hazır olun, davetleri kabul edin ve hepsine mutlaka gidin. Şu anda işi zevkten üstün tutmamalısınız; ikisi arasında bir denge kurun ve uçuk kaçık arkadaşlardan oluşan çetenizle eğlenin. Kurallar gezegeni Satürn Salı günü iletişim gezegeni Merkür’le yan yana geliyor ve hafta ortasını ciddi bir havaya sokuyor.

BALIK: Bu hafta güzel çıkışlar ve hayal kırıklığı yaratıcı inişler söz konusu. Aşk ve güzellik gezegeni Venüs Pazartesi günü kariyer kuşağınıza girerek haftanın tatlı bir başlangıç yapmasını sağlıyor. Önümüzdeki üç hafta sizin için yılın en kazançlı dönemi olabilir sevgili Balıklar. Kartlarınızı doğru oynayın ve hem para, hem de zaman konusunda akıllıca yatırımlar yapın. Hafta ortası sınırların ve kuralların gezegeni Satürn, genellikle oyuncu gezegen olarak bilinen Merkür’le buluşuyor. Uzun süredir inandığınız görüşler ve kişisel felsefeniz bir sınavdan geçiyor. Akıllı birisiyle bu konuyu görüşün.

yorumlar elle.com.tr adresinden alınmıştır.

Ümit Yaşar Oğuzcan - Sevmek Neymiş Bir Gün Anlarsın : ŞİİR ZAMANI

Uykuların kaçar geceleri 
Bir türlü sabah olmayı bilmez 
Dikilir gözlerin tavanda bir noktaya 
Deli eden bir uğultudur başlar kulaklarında 
Ne çarşaf halden anlar, ne yastık 
Girmez pencerelerden beklediğin aydınlık 
Kapanır yatağına çaresizliğine ağlarsın 
Onun unutamadığın hayali 
Sigaradan derin bir nefes çekmişcesine dolar içine 
Sevmek neymiş bir gün anlarsın 

Bir gün anlarsın aslında her şeyin boş olduğunu 
Şerefin, faziletin, iyiliğin, güzelliğin 
Gün gelirde sesini bir kerecik duymak için 
Vurursun başını soğuk taş duvarlara 
Büyür gitgide incinmişliğin, kırılmışlığın 
Duyarsın 
Ta derinden acısını çaresiz kalmışlığın 
Sevmek neymiş bir gün anlarsın 

Bir gün anlarsın ne işe yaradığını ellerinin 
Niçin yaratıldığını 
Bu iğrenç dünyaya neden geldiğini

Uzun uzun seyredersin de aynalarda güzelliğini 
Boşuna geçip giden yıllarına yanarsın 
Dolar gözlerin için burkulur 
Sevmek neymiş bir gün anlarsın 


Bir gün anlarsın sevilen dudakların 
Sevilen gözlerin erişilmezliğini 
O hiç beklenmeyen saat geldi mi 
Düşer saçların önüne ama bembeyaz 
Uzanır gökyüzüne ellerin 
Ama çaresiz, ama yorgun, ama bitkin 
Bir zaman geçmiş günlerin uykusuna dalarsın 
Sonra dizilir birbiri ardınca gerçekler acı 
Sevmek neymiş bir gün anlarsın 

Bir gün anlarsın hayal kurmayı 
Beklemeyi 
Ümit etmeyi 
Bir kirli gömlek gibi çıkarıp atasın gelir 
Bütün vücudunu saran o korkunç geceyi 
Lanet edersin yaşadığına 
Maziden ne kalmışsa yırtar atarsın 
O zaman bir çiçek büyür kabrimde kendiliğinden 

SENİ SEVDİĞİMİ BİR GÜN ANLARSIN 

Ümit Yaşar Oğuzcan

Beyaz Sırdan Pembe Ciciler Çekilişine Sizlerde Katılınn



Haydi bu güzel çekilişe katılmanız için hala bir şansınız var buraya  tık tık

7 Ekim 2013 Pazartesi

Sherlock Holmes !

Sherlock Holmes denildiğinde arkadaşlarımın aklına gelen ilk kişi benimdir herhalde ( Sevdirene teşekkürler :) ) Uzun süredir tüm kitaplarını okumaya, film ve dizilerini ise izlemeye çalışıyorum. Ve herkese tavsiye ederim. Tam benlik kitapları var tabi film ve dizisi de ayrı güzel. Sir Arthur Conan Doyle ne güzel yazmış. En sevdiğim söz ise aşağıda belirteyim hemen..

-Bir şeyi saklamanın en iyi yolu, onu herkesin görebileceği bir yere koymaktır. Sherlock Holmes

Her kitabını ayrı ayrı beğeniyorum. Ama yazarı Sir Arthur Conan Doyle olanlar aynı tadı vermiyor ne yazık ki. Kitap düşkünlerinin acaba ne okusam diyenlerin ellerinden düşürmeyeceği eserler çıkarmış bence ortaya. D&R fiyatları da oldukça uygun. Resim1' de görünen bu 5 şahane eseri okumanızı şiddetle tavsiye ederim.
Resim1: Sherlock Holmes Kitapları

 Yıllardır büyük bir ilgiyle takip edilen Sherlock Holmes maceraları film haline getirilerek sevenlerinin ilgisine sunuldu. Heyecanın her zaman dorukta olduğu iki film bulunmaktadır. Engin zekasını kullanarak tüm detayları hızlı bir şekilde analiz eden bir karakter olan Sherlock, her iki filmde de izleyicilerinden büyük ilgi görmüştür. Sherlock Holmes'u Robert Downey JR. , Dr. Lohn Watson karakterini ise Jude LAW canlandırmıştır.


Aynı zamanda Sherlock adında bir dizide sevenlerinin huzurundadır. Haftalık olarak ekrana gelmeyen dizi. Senede 3 bölüm olarak çekilmektedir. Ama yaklaşık 80 dakika uzunluğunda olması oldukça olumlu bir izlenim yaratmaktadır. Bu sene 3. Sezonun Kasım ayında ekranlara gelmesi planlanan Sherlock dizisinin başrollerinde. Sherlock karakterini Benedict Cumberbatch, Dr. John Watson karakterini ise Martin Freeman canlandırmaktadır. Yalnız Sherlock dizisinde filmine göre bir farklılık bulunmaktadır. Çözülen sırlar, yaşanılan yerler ve teknolojiler tamamen günümüze uygun olarak çekilmektedir.

Sonbaharın Vazgeçilmez İkilisi

Evet konu başlığından anlaşıldığı gibi sonbaharın ve hatta kışın vazgeçilmez ikilisini size sunmak istiyorum. Biri nemlendirici ve koruyucu el kremi diğeri ise, Nivea markasının vazgeçemediğim dudak koruyucusu.


Çok kullandığım için avonun avantajlı satışlarından 3 adet aldım kurumaya karşı olan bu koruyucu kremden. Gliserin, kalsiyum ve E Vitamini içeren el kremi aynı zamanda tırnakları da korumaktadır. Cildinizi kurumaya karşı korumaya, ellerinize nemi geri kazandırmaya yardımcı olmak üzere gliserin ve kalsiyum ile formüle edilen krem tırnaklarınıza da sağlıklı ve parlak bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur.

Nivea Fruty Shine Cherry: Nivea'nın meyveli parlatıcılarından en çok vişneyi seviyorum ve uzun süredir bunu kullanıyorum. Biraz renk veriyor olması ve parlatıcı etkisi gayet güzel. Sonbahar ve kış aylarında çanta içerisinden çıkarılmayacak iki ürün olarak ben bunları seçtim. Sizlerde düşüncelerinizi benimle paylaşabilirsiniz. 

Atilla İlhan-Aysel Git Başımdan : ŞİİR ZAMANI

Aysel Git Başımdan

Aysel git başımdan ben sana göre değilim 

Ölümüm birden olacak seziyorum. 
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim 
Aysel git başımdan istemiyorum. 

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün 
Dağıtır gecelerim sarışınlığını 
Uykularımı uyusan nasıl korkarsın, 
hiçbir dakikamı yaşayamazsın. 
Aysel git başımdan ben sana göre değilim. 
Benim için kirletme aydınlığını, 
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim 

Islığımı denesen hemen düşürürsün, 
gözlerim hızlandırır tenhalığını 
Yanlış şehirlere götürür trenlerim. 
Ya ölmek ustalığını kazanırsın, 
ya korku biriktirmek yetisini. 
Acılarım iyice bol gelir sana, 
sevincim bir türlü tutmaz sevincini. 
Aysel git başımdan ben sana göre değilim. 
Ümitsizliğimi olsun anlasana 
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim. 

Sevindiğim anda sen üzülürsün. 
Sonbahar uğultusu duymamışsın ki 
içinden bir gemi kalkıp gitmemiş, 
uzak yalnızlık limanlarına. 
Aykırı bir yolcuyum dünya geniş, 
Büyük bir kulak çınlıyor içimdeki. 
Çetrefil yolculuğum kesinleşmiş. 
Sakın başka bir şey getirme aklına. 
Aysel git başımdan ben sana göre değilim, 
ölümüm birden olacak seziyorum, 
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim. 
Aysel git başımdan seni seviyorum...

Vichy Normaderm Tri-Activ Temizleyici

Yeni bir yazıyla yeni bir haftaya Merhaba ! Umarım hepimiz için çok güzel bir hafta olur.

Bugün Vichy Normader Tri-Activ temizleyici krem hakkında biraz bahsetmek istiyorum. Benim gibi sivilceli yani problemli bir cilt yapısı olanların kullanması gereken bir temizleyici. Aynı anda 3 etkisi bulunmaktadır. Bunlar Temizleme, Peeling ve Maske 'dir. İçeriğinde %25 oranında kil içeren bir formülü bulunmaktadır. Peeling etkisine sahip bileşenleri ve cildi yatıştırıcı ajanları bulunmaktadır.

1) Krem Temizleyici: Sebum fazlasını ve yabancı maddeleri azaltır.
2) Peeling: Gözenekleri temizler.
3)Maske: Cildi matlaştırır ve kusurları azaltır.

Kullanımı: 
Temizleyici/Peeling olarak: Nemli cilde masaj yaparak uygulayın.
Maske olarak: İnce bir tabaka olarak cilde uygulayın ve 5 dakika bekleyin. Su ile temizleyin. (Göz çevresinden sakının.)

Not: Cilde tahriş ya da kuruluk etkisi bıraktığında kullanımına ara vermeniz gerekmektedir.

Hassas ciltler için uygundur. Sabun, paraben ve alkol içermez. Yatıştırıcı Vichy Termal Suyu içerir.





3 Ekim 2013 Perşembe

Zara Ağustos/Eylül 2013 lookbook

Moda tutkunları için Zara'nın yayınlamış olduğu lookbook kareleri...





Garnier Color Naturals Saç Boyası

Saçta beyazlar çıktığı andan itibaren boya sürmeye başlarız. Yani ben böyle olmasını tercih edenlerden ve bunu savunanlardanım. Çok fazlada boya sürmemek gerekir ama saç bir defa alışınca sürekli yenilenmeyi istiyor. Neyseee fazla lafı dolandırmaya falan gerek yok çenemiz düşmesin. Garnier Color Naturals serisi çevremde severek kullanılıyor ve tavsiye ediliyor. Kaşıntı, yanma gibi herhangi bir reaksiyon ortaya çıkmıyor. Aynı zamanda herhangi bir koku belirtisi de yok. Saçım fazlaca uzun olduğundan iki tane aldım. Ayrıca açık kahveden vazgeçmem.


Kutunun içeriği böyle artı olarak eldivenleri bulunuyor.


Gözlerini Sımsıkı Kapat - John Verdon

Bugünlerde elimde bitmek bilmeyen bir kitap var. Evet başlıktan anlaşılacağı gibi John Verdon - Gözlerini Sımsıkı Kapat romanını okuyorum. Aslında polisiye, gizem, macera romanlarını severek okurum. Bu romanınında hızla ilerleyeceğini düşündüm fakat hiç beklediğim gibi olmadı.. Biraz ağır işliyor olaylar. Bu da bende az okuma hissini meydana getirmeye başladı. Farklı kitaplara yönelir oldum ki bir kitabı bitirmeden ikincisine geçmek pek benlik değil ...


Anlayana Sivrisinek Saz isimli 21.Bölümde takıldım kaldım. Aslında ne olacağını çok merak ediyorum. Bu kitap en kısa sürede bana göre bitmeli.



Kitap özeti aslında arka kapakta yer alıyor. Yinede buyurunuz..

New York'un en gözde dedektifiyken, basının kendisine yakıştırdığı isimden hep rahatsız olmuştu: Süper Dedektif. Bir bulmacayla karşılaştığında, mutlaka çözmek isterdi. Gurney'e göre her bulmacanın çözümü için mutlaka bir ipucu vardı.

Peki ya bu sefer yoksa?

Düğün günü öldürülen bir gelin… Ve olaya tanıklık eden yüzlerce davetli. Cinayeti kimin işlediği ortada, herkes kendinden emin ama ya hepsi zekice bir illüzyonla yanıltılıyorsa... Cinayet silahı dahil birçok detayda sürpriz akıl oyunlarını gördüğünde, Gurney tam bir psikopatla karşı karşıya olduğunu anlar.

Gurney şeytanın bile aklına gelmeyecek yöntemleri, soruları ve keskin bakış açısıyla soruşturmaya bambaşka bir boyut kazandıracaktır. Kim daha zeki; Gurney mi, yoksa müthiş bir illüzyondan ibaret katil mi? John Verdon'dan, akıl oyunlarının iç içe geçtiği, sıra dışı bir roman.

2 Ekim 2013 Çarşamba

VICHY IDELIA LIFE SERUM


Vichy markasının yaşlanma karşıtı serisi idelia krem ve serum formunu daha önce duymuşsunuzdur. Çok çalışan, az uyuyan kişiler için tavsiye edilmektedir. Nedeni ise cildin solma oranının ve gözeneklerinin büyümesini engellemesidir. 25+ kişilere önerilen krem&serum 'un yağlı-normal ve kuru ciltler olarak iki formu bulunmaktadır. 


Sığınak

Dünyaca tanınan klinik psikolog S. L. Lewis’ın araştırma kitaplarından sonra yayınladığı ilk romanı 'Sığınak' Kahve Yayınları’ndan çıkarak okurla buluştu.


Yazar S. L. Lewis romanını psikolojik gerilim üzerine kurarken kadına şiddet, tecavüz ve çocukluk travmaları konusundaki uzmanlık birikimini edebi dille ustaca harmanlıyor. Yazının devamı için Linki tıklayabilirsiniz.

1 Ekim 2013 Salı

Ucuz Telefon iPhone 5C !

Teknolojiyle ilgili bir problem olduğunda ailem içerisinde hemen ben gösterilirim. İşte bu da bizim teknik destek müdürümüz diye.. Bazen komik görülebilecek nedenlerde başınıza gelebilir. Bazen ciddi sorunlarda olabilir.. Aslında bizde sorunlar bilgisayar, tablet gibi ürünlerde değilde telefonlarda meydana geliyor. Acaba hangi telefonu alsam, acaba bu uygulama nasıl silinir gibi sorular gelebilir.

6 yıldır bilgisayarla iç içe olunca. Baktığınız her yerde görünce ister istemez teknolojinin sıkı takipçisi olabiliyorsunuz. Aslında iPhone 5C modelini takip ediyorum desem sanırım burada bir çok blogger bende takip ediyorum diyebilir. Evet haklısınız takip etmek ayıp değil bilgilenmek her zaman güzeldir. Peki yazdık yazdık sonu nereye bağlanacak bilemiyoruz. Şimdi efendim iPhone 5C detaylı incelemesini Chip Online dergisi yapmış okudum ve sizinle özet bir şekilde paylaşmak istiyorum.


iPhone 5C herkesin ucuz telefon diye nitelendirdiği aygıt aslında iPhone 5S' in Türkiye fiyatıyla neredeyse aynı maliyete geliyor. Yani bize göre Ucuz değil ne yazık ki. Chip Online dergisinin yazdığına göre 1000 TL aşağısında bir fiyatın bizleri karşılaması ihtimaller dışında. 2000 TL civarında olacak bu telefonların yurtdışında ucuz olarak nitelendirilmesinin nedeni plastik gövdeden oluşmasıdır. iPhone 5C incelendiğinde biraz daha büyük pilinin olduğu görünmektedir. A6 işlemci, 8 Megapiksel kamera ve Wi-Fi, Bluetooth gibi özellikleri vardır. İnternet kullanımında Safari web tarayıcısı bulunmakta ve HTML 5 desteklenmektedir. Yukarıda gördüğünüz gibi tercihe göre tasarımlarda bulunmaktadır.